СТОРІНКА МУЗКЕРІВНИКА

Тетяна Сливанчук, музичний керівник, освіта вища

Робота з дітьми, які нечисто інтонують.

У кожній групі або класі є діти, які нечисто інтонують. Більшість дітей за умови використання педагогом відповідної методики роботи, ігрових елементів з часом долають цей вокальний та слуховий недолік.

Так, наприклад, дітей потрібно вчити:
- розпізнавати:
а) звуки різної висоти і співвідносити їх під час гри з певними іграшками. Наприклад, високі звуки – з пташкою або маленьким цуциком, низькі звуки – з ведмедиком або великою собакою тощо;
б)тембральне забарвлення музичних інструментів, які звучать в різних регістрах;
- із заплющеними очима впізнавати, хто з дітей співає або читає вірш, оцінювати якість цього виконання (інтонаційно чисте звучання, чітка вимова тощо);
- уважно прислухатися до чистого співу сусіда, голосом повторювати за ним інтонацію окремої фрази або відтворювати ритмічний малюнок;
- користуватися різними мовленнєвими інтонаціями (під час запитань, читання віршів, спілкування).


(Матеріал взятий з щомісячного спеціалізованого
журналу «Музичний керівник).

Розвиток музичного слуху,та відчуття ритму в дитини
na_storinku_dlja_sadochku.doc
Microsoft Word Document 132.0 KB
Мовленнєві та музично-рухові вправи за системою Карла Орфа
movlenevi_ta_muzichno-rukhovi_vpravi_za_
Microsoft Word Document 35.0 KB
Музика як засіб всебічного розвитку дитини
muzika_jak_zasib_vsebichnogo_rozvitku_di
Microsoft Word Document 37.0 KB
Музично-естетичне виховання дітей з мовленевими вадами
na_storinku_dlja_sadochku..doc
Microsoft Word Document 39.0 KB